Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789013076981 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
"Het ontwerpen van samenhangende, adequate interventies voor organisatieontwikkeling is een kunst en een kunde. Organisaties ontwikkelen immers voortdurend en losse activiteiten blijken niet meer te volstaan om een organisatie in de juiste richting te krijgen. Het is een zelfstandig vak geworden, met eigen principes, taal en werkwijze die je als professional houvast geven. Het boek DRIE introduceert dat nieuwe vakgebied. DRIE geeft antwoord op onder meer de volgende vragen: Welke interventies heeft een organisatie nodig om haar ambities te realiseren? Hoe weet je of een interventie de juiste is? Zijn verschillende interventies te combineren? Auteurs Manon Ruijters en Ingelien Veldkamp presenteren een model rondom vier aspecten die in elke activiteit een rol spelen: Destinatie, Ruimte, Interventie en Eigenaren (DRIE). Het model combineert inzichten uit verschillende disciplines, zoals organisatieontwikkeling, leren in en van organisaties, organisatie- en veranderkunde en de invloed van ruimte/architectuur en verbindt dit met praktijkervaring. DRIE is geschreven voor iedereen die zich bezighoudt met of geïnteresseerd is in organisatieontwikkeling: interne en externe adviseurs, organisatieontwikkelaars, ontwerpers, HRD'ers, HRM'ers, studenten, begeleiders en anderen die praktisch betrokken zijn bij organisatieontwikkeling."